solarek family

Solarek Family - o nas

Cześć! Z tej strony Solarek Family i jak już się pewnie domyślasz jesteśmy rodziną. Nazywamy się Sara, Rafał i Julian Solarek. Uwielbiamy podróżować, to nasze małe/ wielkie uzależnienie.

Pracujemy całkowicie zdalnie, dlatego możemy pozwolić sobie na podróż w dowolnym momencie.

Od 2014 roku regularnie zwiedzamy świat. Nasza przygoda rozpoczęła się od jednodniowego wyjazdu do Brukseli. Następnie był Budapeszt, Praga, Dubaj, a po Dubaju stwierdziliśmy, że nam jeszcze mało i wyjechaliśmy na parę miesięcy do Azji. Eksplorowaliśmy ponownie Dubaj, piękne Filipiny, Malezję oraz Singapur. Po powrocie nadszedł czas na Europę. Dwukrotnie odwiedziliśmy Barcelonę, podróż poślubną spędziliśmy w Paryżu, urodziny Rafała w Londynie. Spacerowaliśmy po pięknym Bergamo i lazurowym wybrzeżem Nicei.

W 2019 roku przyszedł na świat Julian i już od początku wiedzieliśmy, że będziemy chcieli pokazać mu cały świat! Julian swój pierwszy lot odbył, mając 7 miesięcy. Polecieliśmy wtedy do Rzymu. Następnie byliśmy we francuskim Lyon, miesiąc później w Barcelonie, później w Wiedniu oraz Tel Avivie… i w taki sposób niespełna roczne dziecko leciało samolotem 10 razy.

Sposób, w jaki podróżujemy zmienił się przez dziecko diametralnie. Zaczęliśmy zwracać uwagę na inne rzeczy, inaczej się pakować, inaczej szukać miejsc do nocowania, a także w inny sposób się przemieszczać i oglądać świat.

Mimo tych zmian, radość, jaką widzimy na twarzy naszego syna, sprawia, że chcemy widzieć więcej i więcej. Julian uwielbia słuchać języków obcych, staje się bardziej otwarty, a spacery po pięknych plażach sprawiają, że uśmiecha się dwa razy częściej. Uczy się, że różnice kulturowe to nic złego, wręcz przeciwnie – sprawiają one, że świat jest ciekawszy, bardziej kolorowy.

Poza podróżowaniem mamy swoje drobne pasje. Rafał nieustannie słucha rapu, pisze piosenki i czasem nawet uda mu się coś nagrać. Z wyjazdu na Filipiny powstała jego pierwsza płyta, w której rapuje o podróżach! Na co dzień specjalizuje się w marketingu prawniczym.

rafał solarek

Sara uwielbia pisać, robić zdjęcia, malować, a nade wszystko kocha czekoladę! Zajmuje się grafiką komputerową oraz tworzeniem stron internetowych. Miłośniczka kawy oraz dobrych żelków.

Podróżowanie sprawiło, że postanowiliśmy podążać za głosem własnego serca i mimo, iż jesteśmy z wykształcenia prawnikami – porzuciliśmy tę ścieżkę kariery i zajęliśmy się tym, co naprawdę lubimy robić.

Mamy nadzieję, że na naszej stronie spędzisz parę miłych chwil, przeniesiesz się na ułamek sekundy w inny zakątek świata i przy okazji dowiesz się czegoś ciekawego.

Obserwuj nas na Instagramie! @solarekfamily

Na Instagramie na bieżąco relacjonujemy nasze podróże, a także dzielimy się zdjęciami z ciekawych miejsc na świecie.

W relacjach posłuchasz także o naszych przygodach, których nie opisaliśmy na tym blogu i otrzymasz całą masę ciekawostek podróżniczych. Warto nas obserwować 🙂